سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چاپ و انتشار کتاب

 

عکس

 

قالب بندی و فرمت کتاب

 

قالب بندی و فرمت، مرحله تغییر دادن متن خشک و خیلی ساده به یک متن چشم گیر، به یاد ماندنی و تاثیر گذار است. در نهایت قالب بندی نسخه دست نویس را به یک کتاب شکیل تبدیل می کند و کتاب به صورت الکترونیکی که با رایانه آماده شده و سپس به مرحله چاپ می رسد.

حتی با استعدادترین نویسندگانی که چندین کتاب به چاپ رسانده اند نیز به ویراستار حرفه ای جهت ارتقاء کیفیت نسخه دست نویس و اصلاح نوشته خود متکی هستند. حقیقت این است که شما نمی توانید براحتی اشکالات و قسمت هایی از متن نوشته که به ویرایش نیاز دارد را شناسایی و  ویرایش نمایید. شاید برخی از دوستان و اقوام شما که سطح دانش ادبی آنها بالاست فکر کنند می توانند ویراستار مناسبی برای شما باشند اما واقعیت این است که یک دست نوشته به ویراستار حرفه ای و متخصص با دانش زیاد در زمینه انتشارات و درک و شناخت از صنعت چاپ کتاب نیازمند است.

ویرایش متن کتاب یکی از موارد مهم به منظور تکمیل دست نوشته شماست. بعضی از ناشران فقط کتاب هایی را می پذیرند که قالب بندی و ویرایش شده باشد، بسیاری از آنها به معیار های دقیق برای کتابچه راهنمای فهرست خاص نیاز دارند. اگر قصد چاپ کتاب  خود را دارید.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 98/10/12 :: 1:33 عصر
عرشیا