سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چاپ و انتشار کتاب

 

عکس

 

نگارش کتاب انواع، سبک و سایزهای گوناگونی دارد. هر کتاب اهداف و نیازهای بخصوصی را در بر می گیرد. تمامی این اطلاعات را هنگام انتخاب یک موسسه حرفه ای برای نگارش کتاب خودتان را باید مد نظر داشته باشید. حرف آخر و نکته اصلی این است که خدمات نگارش و تالیف کتاب مستلزم دانش تخصصی در این زمینه می باشد، مثل بقیه سبک های نوشتاری به اطلاعات خاصی نیاز دارد و تقسیم بندی آنها بر اساس نوع آموزش و تخصص و مهارت می باشد.

اگر شخصی به شما گفت که نویسنده است از او بپرسید “چه نوع نویسنده ای است و چه سبکی کار می کند؟” زیرا نویسندگی انواع گوناگونی دارد و مثل جراحی مغز و اعصاب به آموزش و تخصص چند ساله نیاز دارد.

تالیف کتاب یعنی انتقال پیام های مولف به نحوی که خواننده تمام موضوع و پیام نویسنده را به راحتی درک نماید، می باشد. اما جنبه های گوناگونی مبنی بر تفاوت هایی که یک کتاب “خوب” با کتابی که صرفاً فقط نوشته شده است، وجود دارد. هر فردی که تصمیم به نوشتن کتاب دارد خیلی سریع متوجه می شود که نویسندگی به مهارت و تخصص و توانایی فهم کلمات نوشته شده در هر سبک نوشتاری نیاز دارد. نوشتن کتاب مستلزم تسلط به زبان است و نویسنده باید بداند که نگارش یک کتاب، شامل توضیحات و سبک های مختلف بوده و نیاز به توانایی بالا، مهارت و آگاهی دارد.

با توجه به علاقه مشتری برای دستیابی به آنچه که می خواهد، خدمات نگارش و تالیف کتاب گروه طلوع پیشنهاد می کند مولف مشتاق خود به تالیف کتابش بپردازد؛ به معنای دیگر نویسنده باید خودش به تالیف کتاب بپردازد، ولی اگر متوجه شد که کتاب آنطور که می خواهد نتیجه بخش نیست و سبک ادبی مناسبی ندارد، نویسنده باید برای اتمام کار و همکاری بمنظور تکمیل اصولی و حرفه ای کتاب به استخدام مولف متخصص بپردازد، با این کار مولف، کتاب ایده آلی را به چاپ می رساند. گروه تحقیقاتی طلوع با داشتن سابقه طولانی در تدوین و تألیف کتاب می تواند در آماده سازی کتاب و مجلات به شما کمک نماید.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 98/10/12 :: 1:27 عصر
عرشیا